2n-Gestió Administrativa- VI TROBADA ANUAL D’EMPRESES SIMULADES EMPRESAULA (1r i 2n premi)

Els alumnes del cicle formatiu de grau mitjà de gestió administrativa de l’Institut Andreu Nin del Vendrell, TORNEN A GUANYAR, ARA  EL PRIMER  I EL SEGON PREMI de la VI trobada anual d’empreses simulades EMPRESAULA.

Empresaula és una plataforma online de simulació d’empreses, que integra una xarxa d’empreses creades i gestionades pels alumnes, on s’hi traslladen els coneixements adquirits en altres matèries del cicle formatiu, realitzant les tasques pròpies del departaments de compres, vendes, recursos humans i finances. L’objectiu és interactuar amb altres empreses simulades, d’altres instituts, fent els mateixos tràmits que en una empresa real.

Durant tot el curs, els alumnes dels diferents centres, treballen amb aquestes empreses de forma online, i en el mes de febrer s’organitza una trobada per a establir relacions entre elles. Cada grup presenta la seva empresa, i realitza sessions de Networking  (acords de compravenda).

Aquest any, durant  els dies 7 i 8 de febrer, a l’auditori AXA de Barcelona, s’ha celebrat la VI trobada anual d’empreses simulades Empresaula. Han participat 49 centres i 159 empreses simulades de Catalunya i d’altres comunitats autònomes. En aquestes trobades, els alumnes fan una presentació per donar a conèixer la seva empresa d’una manera original, utilitzant les noves tecnologies i habilitats personals de cadascú dels seus membres, per posar  a prova les seves capacitats comunicatives.

Els alumnes de 2n curs del cicle formatiu de grau mitjà de gestió administrativa de l’Institut Andreu Nin del Vendrell, han participat donant a conèixer les seves empreses simulades PUBLIFORM i FULLSECURITY. L’empresa PUBLIFORM, ha guanyat el primer premi,  consistent en el lliurament d’un xec “fictici” de 100.000 €, i l’empresa FULLSECURITY ha guanyat el segon premi, consistent en el lliurament d’un xec “fictici” de 50.000€, això els ajudarà en l’activitat diària

Aquest premi ha estat una recompensa als esforços realitzats.