VISITA A IDIADA

L’institut disposa d’un conveni de col·laboració en formació Dual amb Applus IDIADA mitjançant el qual els alumnes de grau superior (CFGS Automoció) tenen l’oportunitat de realitzar l’estada dual en aquesta empresa puntera del sector de l’automòbil.

Com cada any des de que es va iniciar aquesta col·aboració, els alumnes de 1r curs de CFGS Automoció van visitar l’empresa el passat 11 d’abril on varen conèixer les instal·lacions i espais on desenvoluparan la seva estada.

A més a més, amb l’objectiu de promoure la continuitat en els seus estudis de grau mitjà i orientar aquests cap el CFGS Automoció, els alumnes de 2n del CFGM Electromecànica de vehicles també han visitat l’empresa el passat divendres 27 d’abril.