SORTIDA A COSMOCAIXA

“El passat dijous 22 de març de 2018, els alumnes de 2n d’ESO, vam fer una vista a Cosmocaixa, el Museu de la Ciència a Barcelona, que està dedicat a la divulgació científica.

Ens vam dividir en grups, mentre que un grup feia el taller de la pressió atmosfèrica, els altres grups feien un recorregut al museu, guiat per un dossier, en el qual havien de respondre preguntes, i el primer grup, que acabés el recorregut amb les preguntes amb les respostes adequades, tenia premi.

El taller de pressió atmosfèrica consistia a respondre preguntes plantejades, a partir d’experiències: un globus lligat que s’infla, aigua que bull sense escalfar-la, un ou que llisca a través del coll estret d’un matràs, el llit de Faquir, etc.

A part d’un dia il·lustratiu, va ser un dia molt divertit. I des d’aquí volem agrair a tots la vostra col·laboració, tant alumnes com professors.”

veure fotos aquí