RICARD COLET, A LA FINAL DEL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Després de superar diverses fases, l’alumne de 2n de l’ESO Ricard Colet va arribar a la final del Certamen de Lectura en Veu Alta. En un escenari únic, el gran Teatre Nacional de Catalunya, es va portar a terme l’acte que va comptar amb una cinquantena d’alumnes participants en diferents categories.

El Ricard Colet formava part de la categoria “Corsaris”, composta per alumnes de primer cicle de l’ESO, i concursava contra 6 alumnes més. Val a dir que tot i no aconseguir guanyar el concurs, va ser una categoria molt competida i amb molt de nivell, decisió molt difícil per part del jurat.

Aquesta festa final va comptar amb uns presentadors de luxe, la companyia de teatre Impro Barcelona, que ens van delectar amb les seves representacions improvisades i en què van fer participar membres del jurat, dels professors i dels alumnes participants. Entre el públic també hi havia els autors dels llibres que els alumnes van llegir. I el jurat comptava amb membres destacats del món de la literatura, l’edició i la lectura.

Una experiència meravellosa i ben merescuda per al Ricard, un alumne que ha estat treballant tot l’any per poder arribar fins aquí, i una gran feina també des de la Comissió de Mediateca per portar a terme projectes com aquest. Moltes felicitats a tots!

El podeu veure llegint a continuació