FIL I ENDAVANT PARTICIPEN EN EL TASTET D’OFICIS

El 19 de febrer es va realitzar al nostre institut un tastet de cicles per als alumnes de 4t  amb la intenció de donar a conèixer l’oferta formativa que s’ofereixen al nostre centre.La visita va començar després del primer pati i els alumnes divits per grups  van anar realitzant  les diferents activitats  que professors i alumnes dels diferents cicles havien preparat. Aquest any per primer cop es va convidar els alumnes de l’Ins El Foix que cursen el grup FIL, que igual que el nostre Endavant fan pràctiques a empresa.

Així per exemple a Transport i Manteniment de vehicles van canviar rodes i bombetes i van aprendre com saber si una bateria funcionava o no.

A Comerç i Màrqueting van vestir maniquis, van dissenyar i confeccionar un aparador entre d’altres coses.

A Administració i Gestió van participar en un pasapalabra amb paraules administratives i jurídiques i van formar part d’un judici.

El departament de Sanitat els va ensenyar com traslladar un company amb una grua. I el d’Atenció a persones en situació de dependència, els va fer posar al lloc d’una persona invident o d’una paralítica i fer que altres companys els acompanyessin per l’institut.