COL·LABORACIÓ EN LA DECORACIÓ DE TARDOR I NADAL

L’optativa de 4t d’Educació visual i Plàstica ha col·laborat, junt amb l’optativa d’Escoles Verdes i el cicle d’Activitats Comercials, en la decoració de Tardor i Nadal de l’institut. S’ha penjat en les parets del hall de l’edifici A, el treball que els alumnes han anat preparant a classe durant el primer trimestre.

Ací deixem una mostra fotogràfica d’aquests treballs, que han donat, a l’entrada de l’edifici, una ambientació amb els colors de la tardor a les fulles de papiroflèxia, amb contrast amb els rats penats negres de Halloween. A la decoració de Nadal, els elements que engalanen l’entrada són un arbre realitzat pels alumnes d’Escoles Verdes, amb cartró reciclat, Pares Noels fets d’ampolles de plàstic i diferents ornaments reciclant rotllos del paper del WC o les ales dels rats penats de la decoració de Tardor.