Portes obertes amb els alumnes de 6è

El proper curs 2018-2019 l’Institut d’Alpicat duplicarà el seu nombre d’alumnes i ja tindrà dos nivells, 1r i 2n d’ESO. El passat dijous dia 15 de març vam rebre els alumnes de 6è de l’Escola Doctor Serés que faran 1r d’ESO el curs vinent.

Guiats en tot moment per l’alumnat de 1r d’ESO, van visitar les instal·lacions i van poder conèixer i gaudir d’algunes de les activitats que es fan al centre: Scratch, geocatxing, ràdio, Kahoot, jocs matemàtics i hospital de plantes. També van poder preguntar dubtes, compartir les seves por i, fins i tot, fer propostes.

Al marxar, tots els alumnes es van emportar unes quantes “receptes” amb tots aquells consells i recomanacions que els alumnes de 1r van considerar importants per entrar amb bon peu al centre.