Localització

L’institut es troba ubicat dins l’escola d’infantil i primària Purificació Salas.

Ronda Arraona s/n
08192 Sant Quirze del Vallès.

(Veure el mapa més gran)

1 comentari

1. Sandra Merino

Bona tarda,

Sóc una professora de l’institut Maria Espinalt de Barcelona, i us escric en nom de l’equip educatiu de segon d’ESO. Som un centre en el seu segon any de vida (només tenim alumnat de primer i segon d’ESO) i treballem a partir d’espais d’aprenentatge de diferent caire. Un d’ells és un espai d’aprenentatge globalitzat (l’anomenen EAG) que integra la majoria de les matèries “clàssiques” i al que dediquem unes 8hores+ 4h de treball autònom setmanal. En preparar els materials de segon d’ESO hem trobat a la xarxa un dels vostre projectes d’àmbit ,”Un plaer amb molta química” i ens ha agradat molt el plantejament i l’estructura que proposeu. Hem vist que té una llicència Creative Commons Atribució-No Comercial-Compartir igual. Entenem que es pot fer servir per a finalitat educatives i us volíem demanar si seria possible crear el nostre propi material prenent alguna de les vostre idees. Tanmateix, us oferim la possibilitat de poder compartir altres materials i produccions nostres amb vosaltres.

Salutacions cordials,
    Sandra Merino