Espectacles finals dels projectes trimestrals

La setmana passada van acabar els projectes trimestrals i els alumnes van presentar els seus espectacles.

Dilluns va ser el torn dels alumnes de 3r, que ens van deixar bocabadats amb els seus trucs de màgia. Tots els grups es van posar d’acord i van preparar una volta al món, passant per 12 ciutats. Després de rebre les indicacions de les assistents de vol, vam anar coneixent les diferents ciutats a partir de trucs de màgia. Des de trucs amb cartes i monedes, passant per mentalisme i acabant amb escapisme amb cordes. Un espectacle molt sorprenent!

Dimarts va ser el torn dels alumnes de 1r i de 2n. Els de 1r van mostrar les seves creacions poeticomusicals. Balls, poesies, petites representacions teatrals… Creació en estat pur. Cada grup s’encarregava de tot el necessari: maquillatge, escenografia, vídeo o imatge de fons… i lògicament, de sortir a l’escenari.

Els de 2n van atrevir-se a glosar. Després d’una setmana preparant-se, va arribar el moment de sortir a improvisar versos. Dels tres espectacles era el més arriscat, ja que no n’hi ha prou amb assajar, sinó que cal saber vèncer els nervis i improvisar. I, com no podia ser d’una altra manera, els alumnes se’n van sortir molt bé. Van glosar per presentar-se, sobre objectes, fent un combat… Cal agrair al públic que en tot moment els va animar i van participar en els cants.

Durant aquesta setmana anirem penjant el vídeos dels espectacle complets a la zona de famílies.