Acabem el curs

Avui hem sortit de les aules i hem anat a la Serra per fer un joc de rol. Els alumnes de segon tenien les propostes preparades i ens hem repartit en diferents zones per donar-los vida. A cada grup hi havia alumnes de primer i de segon i professors que han hagut de fer immersió en el món de la creativitat, imaginació i sobretot diàleg per aconseguir els seus objectius: que eren molts i diversos.

Hem tingut l’honor de poder acabar el curs intentant descobrir qui havia robat un virus fatal per la humanitat, qui havia amagat una corona del rei o fins i tot assassinat la filla del president de Rússia.

A continuació hem tornat a la vida real i ens hem refrescat a la piscina de Sant Quirze. Finalment hem tornat al centre on hem fet una sessió de fotografies de les promocions d’aquest curs.

Bon estiu famílies i alumnes.

final_de_curs_SiX_2

final_de_curs_SiX_1