Visita al Museu de les Il·lusions

Els alumnes de 2n d’ESO han anat aquest dilluns al Museu de les Il·lusions de Barcelona per trobar-se amb paisatges fantàstics, personatges meravellosos, animals ficticis i tot un seguit d’escenaris diferents que permetien fer-se el seu particular book d’il·lusions.

Aquesta sortida permet treballar les emocions, el llenguatge no verbal, el lèxic abstracte, les il·lusions òptiques, la imaginació, la creativitat i la fotografia, entre d’altres; a part d’apropar els alumnes a gaudir d’una experiència com visitar un museu.

Hem fet fotos com per omplir tot el centre, aquí una petita mostra.