Tot a punt per la Festa del Medi Ambient d’aquest diumenge 11 de juny

L’Ajuntament i Sant Quirze Vallès Natura ens han proposat participar a la Festa del Medi Ambient d’aquest diumenge dia 11 de juny per presentar el projecte Home…sweet home?! que hem realitzat aquest últim trimestre amb els alumnes de 2n dins l’àmbit cientificotecnògic.

Molts alumnes de 2n s’han ofert voluntàriament a participar i amb tots ells farem difusió del projecte i de l’experiència. Els alumnes, a més, també dinamitzaran els tallers pels nens i nenes que vindran a la festa.

Ho tenim tot a punt i us convidem a tots a assistir a la festa, que serà al parc de les morisques. Fins diumenge!