Taller de cuina al Canya Jove

Ahir a la tarda, uns quants alumnes de l’optativa “Cuina sense fogons” van anar al Canya Jove a dinamitzar un taller de cuina per a joves. Tot un repte!

La iniciativa va ser proposada pels professionals de l’entitat juvenil i ràpidament la vam encaixar en una de les activitats d’aprenentatge i servei que l’alumnat del nostre institut està portant a terme aquesta setmana. En aquest cas, durant unes hores els nois i les noies que van triar aquesta activitat havien d’organitzar-se en parelles, decidir quina recepta farien, pensar quins ingredients i estris culinaris eren necessaris, provar d’elaborar la recepta i fer difusió del taller de cuina entre els companys/es de classe.

El resultat va ser un taller amè i dinàmic en el que hi van participar alumnat del Salas i Xandri però també van venir altres joves del poble. En total, més de 16 persones van practicar i degustar les creps de xocolata, tapes amb truites variades, palmeres salades i magdalenes “de la iaia”. Tot estava boníssim!

taller_SiX_2