Sortida a la fundació ALÍCIA

Els alumnes de l’optativa d’hort i cuina de 1r han unit ALImentació i ciènCIA a la Fundació Alícia fent el taller de Correfogons. Els alumnes s’han dividit per equips i han participat en un concurs de cuina molt especial. Com uns xefs professionals han hagut de preparar una recepta en un temps determinat mentre responien preguntes relacionades amb l’alimentació saludable, els productes de temporada, entre d’altres, que els han ajudat a obtenir ingredients extres tot aprenent nous conceptes i millorant tècniques per cuinar.

A part de cuinar, netejar i gaudir amb el tast dels plats, hem tingut temps per a tot: hem escoltat monòlegs en viu, hem seguit la ruta de petits arbres monumentals, hem vist l’hort de la fundació, hem fet una excursió tot estudiant el paisatge i l’entorn natural que ens envoltava i, fins i tot, ens hem omplert de petons (amb més o menys amor).

En definitiva, una sortida que ens deixa un molt bon regust de boca i que esperem repetir amb nous alumnes els propers cursos!

alicia_SiX_2