Seguim amb els projectes trimestrals

Avui ha estat el segon dia dels projectes trimestrals del 2n trimestre. A continuació us expliquem el més destacat de la jornada:

1r i 2n d’ESO: Un viatge a l’època dels grecs

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO segueixen amb la seva estada a L’Escala, avui amb un dia esplèndid, segons ens han dit. Aquest matí tenien programada la visita a la ciutat grega de les Ruïnes d’Empúries i al museu del jaciment. A la tarda seguien amb tallers sobre la vida quotidiana dels grecs i a la nit els espera una estona de disbauxa amb “Brindis a Dionís”. Demà, havent dinat, ja tornaran cap a Sant Quirze.

3r d’ESO: We exchange! i Fem equilibris!

Els alumnes de 3r d’ESO han seguit amb els seus respectius projectes trimestrals. Després del primer esbarjo, però, han compartit experiències amb un seguit de tallers, com per exemple el taller de bitlles catalanes i el d’equilibris diversos.

En el taller d’equilibris hem comptat amb el suport del Jordi, membre de l’Associació de circ Tub d’assaig de Terrassa, al qual l’hi agraïm que hagi pogut venir

A més, els alumnes que ens visiten de Suècia han conegut les nostres tradicions i costums i els nostre alumnes els han ensenyat com fer una truita de patates i uns carquinyolis. Han passat una bona estona i, al final del matí, tots plegats han pogut fer un petit tast dels plats elaborats.