Presentem el projecte al tècnic de medi ambient de l’Ajuntament

Els alumnes de primer han començat la setmana presentant el projecte cientificotecnològic al Guimel Castanyer, tècnic municipal de Medi Ambient. Alguns voluntaris li han exposat els objectius del projecte i el producte final: elaborar un informe científic sobre la qualitat bioclimàtica de les aules. També li hem ensenyat els instruments de la motxilla bioclimàtica i l’hem posat el dia del què hem fet fins ara.

Després ell ens ha explicat el concepte de sostenibilitat i ens ha donat consells sobre què podem fer en el nostre dia a dia per ser més sostenibles. Els alumnes han volgut compartir moltes de les mesures que ja prenen i segur que han reflexionat del que encara està a les seves mans per millorar.

La setmana vinent compartirem amb el Guimel els informes del projecte i recordarem les idees que ens ha compartit. Amb aquestes propostes segur que podrem definir millor les conclusions de l’estudi. Des d’aquí li volem agrair la seva xerrada, que ens ajudarà a avançar cap a la propera parada: sostenibilitat!