Presentem el projecte “Propera parada: sostenibilitat” al YOMO

Ahir al matí, 8 alumnes de 1r d’ESO van visitar el YOMO, Festival del mòbil Ciència + Tecnologia per a joves. En una taula del CESIRE, els nostres alumnes van explicar el projecte als professors d’altres centres i altres persones interessades que s’hi acostaven. Els van mostrar la site del projecte, els informes finals que havien redactat i les presentacions que havien preparat.

A més, van tenir temps per visitar la resta d’estands de la Fira i van poder fer també un taller on van provar diferents tecnologies actuals: Realitat augmentada, Realitat Virtual i programació de robots.

La veritat és que van tornar molt satisfets de poder mostrar la feina feta i de descobrir noves aplicacions de la tecnologia.