Presentem les caixes niu a primària

Els alumnes de 2n avui han fet de mestres durant la sessió de presentació del projecte Home… sweet home?! Han presentat les caixes niu als alumnes de 2n de primària del centre, que han escoltat les explicacions tot intercanviant preguntes i respostes. Finalment, han apadrinat, per grups, aquelles caixes niu que els han cridat més l’atenció.

Aquesta experiència creiem que ha sigut molt enriquidora i tots plegats n’han pogut aprendre molt, com a estudiants i persones. Explicant el projecte, els alumnes de secundària han hagut d’estructurar tot el coneixement que han après. I han vist que això de ser mestre/a no és gens fàcil i cal desenvolupar un seguit d’habilitats per poder gestionar l’aula, el saber i el temps.

Ara que la caixa ja té padrins definirem els propers passos i concretarem calendari per penjar els nius i fer-ne un seguiment.

caixes_niu_SiX_2