Presentem els prototips dels nostres jocs

Després d’uns dies intensos de projecte de l’àmbit lingüístic, posem punt i final amb les exposicions orals de cada grup presentant el seu prototip de joc. Per torns, els alumnes disposen d’uns 10 minuts per a presentar davant dels companys/es i professors/es el seu producte (a veure si algú els compra la idea!): el prototip del joc (amb instruccions incloses) i la seva publicitat (l’anunci estàtic en llengua catalana, l’anunci radiofònic en llengua anglesa i l’anunci televisiu en llengua castellana).

I mentre un grup surt a exposar el seu treball, la resta (companys/es i professors/es) avaluem la feina a partir del CoRubrics, amb una rúbrica que els nois i les noies coneixen des del primer dia de projecte.

Petits i grans ens donem per satisfets per la feina feta al llarg d’aquests dies: han sortit 12 jocs molt interessants i divertits. Juguem?

Exposicions orals