Posem punt i final al projecte Juguem? de 1r

Dimarts vam posar punt i final al projecte “Juguem?” de l’àmbit lingüístic. Així doncs, per torns, els alumnes de 1r d’ESO havien de sortir davant dels seus companys/es per a presentar el seu prototip de joc de taula: havien de presentar com havien pensat el joc, quin material havien utilitzat per a fer-lo, com s’hi juga… i també vam tenir temps d’escoltar alguns anuncis de ràdio en anglès i veure’n algun de televisiu en castellà.

Aquest projecte, entre d’altres coses, ha permès treballar com fer una exposició oral davant d’un públic exigent i ser avaluats a partir d’una rúbrica. Tot i que encara cal treballar molts aspectes amb els alumnes per a fer una bona exposició oral, estem satisfets de la feina feta. Properament digitalitzarem alguns dels jocs de taula i els penjarem al nostre web.