Planificant un parc infantil

A Tecnologia estem treballant en un projecte de parc infantil. En grups de 3, els alumnes han de dissenyar un parc infantil per alumnes de 6 a 12 anys ubicat just al terreny que hi ha al costat de l’institut.

Tenen llibertat per escollir les atraccions que hi posen, el lloc on les instal·len, altres elements que siguin necessaris… Això sí, amb rigor tècnic. Per tant, han de documentar-ho tot en una memòria, on hi haurà els plànols, el pressupost… A més, en farem una maqueta virtual, aprofitem que ja sabem crear objectes en 3D per a mirar-los amb les ulleres de realitat virtual, i una maqueta real en fusta.

Quan estigui tot acabat, simularem una presentació pública, com si es tractés d’un concurs d’obra pública. Si tot va bé, d’aquí un mes penjarem les seves propostes.

Parc_infantil_SiX_2