Parlem de llibres!

Fa uns mesos, des de la Biblioteca municipal de Sant Quirze ens van proposar realitzar un Club de lectura amb els alumnes del nostre institut per fomentar el plaer per la lectura entre els joves. La idea ens va semblar molt encertada i des de l’àmbit lingüístic del centre ens  vam coordinar amb la biblioteca per poder tirar-la endavant.

Així doncs, el passat dimecres 4 de maig uns quants alumnes van assistir al Club de lectura del llibre Matilda de Roald Dahl (lectura de Llengua castellana) i aquest dimecres, 18 de maig, van realitzar el Club de lectura de la novel·la L’extraordinari enginy parlant del Professor Palermo, de Jordi Sierra i Fabra (treballada des de Llengua catalana).

Per ser la primera vegada que portàvem a terme aquesta iniciativa, i tot i que l’assistència va ser baixa, els nois i les noies que hi van anar en van sortir molt contents! Tant és així que ens han demanat repetir-ho l’any vinent i, si pot ser, allargar l’estona perquè diu que se’ls va fer curt!

Des d’aquí volem donar les gràcies al personal de la biblioteca per haver pensat en nosaltres i esperem que aquesta col·laboració mútua prosperi al llarg dels anys.

biblio