MOSTRA NACIONAL DE CANÇÓ IMPROVISADA

Dissabte passat ens vam trobar tres alumnes de l’institut a la plaça Anselm Clavé, a les 5:30. En arribar, vam començar a escalfar tot presentant-nos en quartetes. Participaven a la mostra nacional de glosa del poble! També hi participaven els alumnes de sisè de l’Escola 11 de setembre.

Estàvem totes molt nervioses ja que ens van dir que no hi hauria molt gent, encara que en arribar, ens ho vam trobar tot ple.

En començar ens van dir que tota la glosa aniria sobre el menjar! Hi havia diferents proves com la presentació dient quin era el teu menjar preferit o la prova de tres on havíem de defensar un tipus de menjar. En el nostre cas van ser les llaminadures. En aquesta prova ens vam agrupar per escoles (nosaltres vam formar un grup i els del onze de setembre 3 més). Quan vam acabar aquesta prova ens vam agrupar per parelles, explicant quines receptes podíem fer amb l’ingredient que ens tocava a cadascú (l’ou, el tomàquet, la llet…).

Per acabar, vam fer una última prova individual parlant del nostre restaurant preferit o fent la prova del peu forçat (una prova on hem d’acabar la nostra quarteta amb la frase que ens diuen els ponicanos). En aquesta ocasió el peu forçat va ser “que tingueu molta salut”.

En ho vam passar molt bé i ens vam divertir molt. Els alumnes de l’Onze de setembre ho van fer molt bé i estaven molt preparats, però nosaltres també ens en vam sortir!

Redactores: Carla A., Laia B. i Martina T.

mci_SiX_2