lll Trobada de cançó improvisada

Ahir alguns alumnes de 2n van participar a la mostra de cançó improvisada de Reus. Compartint escenari amb alumnes de diferents instituts de Catalunya, els nostres alumnes van demostrar que són capaços de glosar i superar amb bona nota diverses proves proposades pels ponicanos.

Es van presentar afegint a les quartetes què veuen cada dia quan es desperten. Van superar la prova del peu forçat de “cada dia el matí“, també van saber fer un combat de glosa entre defensors i partidaris de la festa de Sant Jordi i triar entre fer la següent mostra a Baqueira, a l’Estartit o Port Aventura.

Com veieu, un ampli ventall de situacions que els van fer créixer com a bons glosadors. Esperem que, sigui a on sigui, el seu recorregut continuï. Aquí un tast:

glosa_SiX_1