Iniciem els segons projectes d’àmbit del trimestre

Aquesta setmana han començat els segons projectes d’àmbit del trimestre. Els de primer realitzen el projecte de l’àmbit cientificotecnològic, els de segon el d’àmbit artísticosocial i els de tercer el projecte lingüístic.

Home… sweet home?!

Ahir, amb els alumnes de 1r, vam començar el projecte Home.. sweet, home?! Ho vam fer llegint la petició de col·laboració de SQVnatura i l’Ajuntament per construir caixes niu com a tasca de gestió per la conservació de certes espècies en el poble. Un projecte enfocat, doncs, a la preservació de la Biodiversitat. Els alumnes van triar les espècies.
Avui hem començat la fase de recerca, que pretén donar resposta a la pregunta guia del projecte: Com puc construir una caixa niu per ajudar a conservar la biodiversitat del poble? i a totes les preguntes que es van plantejar. La setmana vinent començarem a fer les caixes niu que esperem que siguin una nova Home i tan sweet com sigui possible perquè les espècies hi nidifiquin.

II Olympic SiX

Els alumnes de 2n d’ESO han començat el projecte d’àmbit artisticosocial. En aquest projecte, com el seu nom indica, hauran d’organitzar i participar en uns jocs olímpics. Cada grup serà un país i hauran de dissenyar la bandera, la mascota, triar l’himne, decidir qui participarà en cada prova…

El projecte acabarà a les pistes d’atletisme participant en les proves.

¡Juglando todos juntos!

Ahir els alumnes de 3r d’ESO vam començar l’últim projecte del curs de l’àmbit lingüístic, anomenat ¡Juglando todos juntos!. En aquesta ocasió, els caldrà fer recerca sobre el món dels joglars i tot el que els envolta per tal de crear el seu propi espectacle de joglars, ambientat en l’època, que hauran d’escenificar davant d’un públic molt entregat: el de la Residència d’avis de la Fundació Assís.