Inauguració del projecte Els artistes a les escoles dels alumnes de 1r d’ESO

Aquest divendres passat va tenir lloc l’acte d’inauguració del projecte Els artistes a les escoles on han participat els alumnes de primer d’ESO.

Els alumnes han treballat la fotografia digital experimental i el format d’instal·lació artística. Per desenvolupar el projecte s’ha vinculat la ciència i la creativitat mitjançant la interpretació del sistema nerviós. El projecte no ha oblidat fer ús de materials sostenibles en el seu procés creatiu treballant amb materials sense funció.

El projecte estarà obert al públic del 4 al 25 de maig, de dilluns a divendres de 17 a 20 hores.