Impulsem la biblioteca del SiX

Aquest curs hem donat un impuls a la biblioteca del SiX gràcies a la participació voluntària dels alumnes. Uns alumnes de 2n s’encarreguen d’organitzar la llibreria i uns de 3r de gestionar les reserves a través del programa ePèrgam. D’aquesta manera, els dimarts i els divendres a l’hora del Pla de lectura qualsevol alumne de l’institut pot sortir de l’aula i anar a buscar un llibre de lectura.

Tot això ho complementem amb les recomanacions de llibres entre uns i altres i la lectura en veu alta de petits fragments.