II Fira de la robòtica del SiX

Aquest matí hem celebrat la II Fira de la robòtica del SiX. Durant un quadrimestre, els alumnes de 2n d’ESO han estat treballant electricitat, programació i robòtica amb les plaques Arduino. En grups de 3 han conegut com es connecta, què és un sensor i què és un actuador, com programar-la…

Tots els grups han acabat fent un projecte robòtic lliure. Cada grups decidia sobre què el volia fer i quins sensors i actuadors els caldrien.

Un cop acabats, avui hem fet una fira per exposar tots els treballs. Els alumnes de 1r i els alumnes de 3r han anat passant per la fira per veure els projectes. Els de primers han pogut agafar idees de cara al proper curs, que seran ells els que facin robòtica. Els de 3r han recordat quan ells la van fer i les dificultats que van tenir.

Les impressions que han tingut han estat molt bones. Tothom comentava que eren projectes molt originals i molt treballats.