Home… sweet home?!

Al SiX hem rebut una proposta de col·laboració de Sant Quirze Natura i l’Ajuntament: elaborar caixes nius per preservar certes espècies veïnes al nostre poble. A partir d’aquí ha nascut el projecte Home… sweet home?! que estem fent amb els alumnes de 2n d’ESO des de l’àmbit cientificotecnològic.

Els alumnes han triat les espècies que volen ajudar a conservar i, durant aquesta setmana, han estat fent recerca. Per qui? Per què? On? Què? Quan? Intentant donar resposta a aquestes preguntes n’han sorgit de noves que ens han respòs la Montse Pérez i el Fernando Porras, experts de SQVnatura. Des d’aquí els volem agrair la seva participació i consells. A més, els alumnes han pres apunts i, de ben segur, els ajudaran a fer el següent pas: pensar propostes per definir el producte final.

sweet_SiX_2