Hem acabat els projectes trimestrals

Ahir es van acabar els projectes trimestrals d’aquest darrer trimestre. 1r va tancar el Càtering SiX, 2n el Rol en Viu i 3r el Viralitzem el SiX.

Càtering SiX

Els alumnes de 1r d’ESO van arribar al final del projecte trimestral i ho van fer oferint a les famílies un aperitiu a peu dret al pati del centre. Tot va començar ahir al matí amb l’elaboració de les respectives receptes. Cada grup base havia de cuinar un plat dolç i un plat salat, procurant oferir receptes variades.

Després de cuinar i de netejar tots els estris, els diferents grups d’experts van enllestir les últimes tasques amb la idea de preparar l’espai a les necessitats de l’ocasió.

Com veieu, han estat cinc dies intensos però el resultat va estar per a llepar-se’n els dits!

Des d’aquí volem agrair la col·laboració del Mercat de Sabadell per a facilitar-nos la visita, a l’Ajuntament de Castellbisbal per a deixar-nos la vaixella reutilitzable i ser més sostenibles, al Menjador escolar de l’escola “Purificació Salas” per a facilitar-nos la tasca de xefs i a la Vostra Cuina per les hores plenes de simpatia que ens han dedicat.

Rol en Viu

Ahir els alumnes de segon van acabar de preparar els seus jocs de rol en viu. Per assegurar que no hi hagi cap detall descontrolat, a les darreres hores van anar a la serra de Galliners i van provar els jocs entre ells. Cada grup jugava a un joc preparat per un altre grup.

D’aquesta manera van detectar les mancances i les van solucionar. El divendres, darrer dia del curs, seran els alumnes de 1r els qui jugaran als jocs que els alumnes de segon han preparat.

Viralitzem el SiX

Ahir al migdia es va acabar el temps per tenir a punt un vídeo del tipus Còmic vídeo amb un inici comú i tres finals diferents. Els alumnes es van organitzar en grups de 5 per fer el seu vídeo final i en grups de 15 per fer el vídeo inicial.

Com sempre, al final tot van ser presses per tenir-ho enllestit, però tots els grups ho van lliurar. Caldrà encara fer-hi alguns retocs, però més endavant farem públics els vídeo per Viralitzar el SiX.