Geometria 3D per la biodiversitat

A finals d’aquesta setmana els alumnes de 2n han dut a terme la fase 4: Elaboració del projecte Home… sweet home?! Les aules s’han transformat en autèntics tallers de tecnologia per elaborar caixes nius per les diferents espècies que volem conservar al municipi, per millorar la biodiversitat. Quin és el disseny òptim del niu per aconseguir una sweet home? Com ha de ser el diàmetre de la porta d’entrada? I la teulada perquè no es mulli la caixa? Com ha de ser la porta per poder fer el seguiment ? Com és el disseny per intentar minimitzar la depredació de les cries? Com veieu, aquesta tasca de gestió ambiental no és senzilla i cal seguir bé les fases del procés tecnològic per obtenir uns bons resultats.

Dilluns vinent exposarem la feina als alumnes de primària del centre, que apadrinaran, per grups, les caixes. També al llarg de la setmana vinent els alumnes faran els últims retocs per deixar les caixes a punt per poder-les penjar.

geometria3d_SiX_2