Finalitzen els projectes trimestrals Càtering SiX i Rol En Viu

Divendres vam finalitzar els projectes trimestral. Càtering SiX amb els alumnes de 1r i Rol En Viu amb els alumnes de 2n.

Càtering SiX

Semblava que els alumnes de 1r fossin massa joves per cuinar: ganivets, foc, mesures d’higiene… I, per si fos poc, calia preparar moltes més coses: espai, infraestructures, logística i actuacions per tal que, quan vinguessin les famílies, tot anés bé.

Però divendres van demostrar que tenen molta més responsabilitat de la que a vegades ens pensem. Cada grup va preparar vint racions de dues tapes diferents, una salada i una dolça. Des de torrades amb arròs i tomàquet, passant per vol-au-vents amb formatge de cabra i acabant amb pastís de formatge i moltes altres tapes. Malgrat el foc que ens queia del cel, les famílies van poder degustar els plats exquisits i veure les actuacions que havien preparat. El nostre agraïment a les famílies que van poder assistir al centre.

Semblava un repte difícil, però els alumnes l’han sabut superar. Enhorabona!

Rol En Viu

Fa una setmana els presentàvem el projecte de la següent manera: “T’imagines viure una aventura històrica, de fantasia o del món de les tenebres? Que tens un objectiu i un equip i que et deixes portar pels esdeveniments però a la vegada els pots controlar? Una narració, una trama, unes regles, un entorn, un temps, una ambientació, diferents personatges. Un equip que amb les seves actuacions anirà definint el seu present i jugant amb el seu destí. No sabem què passarà, el que sabem és que el joc depèn de vosaltres.”

Ells han estat els que han definit la narració, la trama, les regles, l’ambientació i, allà on es barreja la ficció amb la realitat, veuran com els personatges van prenent vida… dimecres vinent, que serà quan jugarem a tots els jocs amb els alumnes de 1r.

Ha estat una setmana molt intensa: aprendre què és un joc de rol, jugar-ne a un parell, escoltar i deixar-nos aconsellar per un expert en Rol En Viu, que des d’aquí volem volem agrair l’interès i l’entusiasme, començar a pensar trames, a definir personatges…

Ara els professors estem corregint les activitats i propostes. Un cop estiguin corregides les penjarem en un blog que hem creat i que us convidarem a obrir. Animeu als vostres fills i filles que us facin de màsters en una partida entre familiars i amics, fent immersió en el món del rol.

pt3_SiX_2

pt3_SiX_3