Finalitzem els projectes trimestrals

Ahir, després d’una setmana intensa d’activitats ben variades, vam finalitzar els projectes trimestrals.

1r i 2n d’ESO: Un viatge a l’època dels grecs

Ahir al matí els alumnes de 1r i 2n d’ESO van crear l’ambientació de les aules i el passadís amb motius relacionats amb la civilització grega. Així doncs, vam poder veure ceràmica imitant la d’aquells temps, columnes de diversos tipus i deus i deesses de la mitologia grega.

La segona part de la jornada la van dedicar a acabar de preparar les presentacions a les famílies, que van tenir lloc a l’última hora del matí. Estem molt contents de la feina feta pels alumnes i l’esforç que han fet a l’hora de parlar en anglès.

3r d’ESO: We exchange!

Ahir al matí, ben d’hora, vam acomiadar a l’estació els alumnes de Suècia amb els que vam fer la primera part de l’intercanvi. Després, va tocar fer balanç de l’experiència i enllestir les últimes activitats.

3r d’ESO: Fem equilibris!

Per acabar el projecte i poder-lo presentar a les famílies, tot el matí el van dedicar a acabar enregistraments (entrevistes, veus en off…) i a fer el muntatge dels documentals. Una mica justos de temps i amb algunes dificultats tècniques que van poder superar, a l’última hora vam poder fer la projecció d’aquests documentals.

Des d’aquí volem agrair a totes les famílies que han pogut venir a veure les presentacions i els documentals dels seus fills i filles. La seva presència omple de sentit la tasca dels nostres alumnes.