Finalitza el projecte d’àmbit de 3r Made in SiX

Avui, els alumnes de 3r han fet la presentació del seus envasos, producte final del projecte d’àmbit cientificotecnològic Made in SiX. Després de tres setmanes de treball, han mostrat els envasos que havien dissenyar i construït. Ha estat un projecte intens, amb molts càlculs matemàtics d’àrees i de volums, però amb molts més aspectes. Per fer un bon envàs no n’hi ha prou amb mesurar capacitats. L’estètica és molt important.

Com podreu veure en les fotografies següents, els alumnes ho han tingut molt clar i han fet envasos que són realment molt atractius. Enhorabona per la feina i els resultats aconseguits!