Fem ús dels embolcalls!

En el marc del programa Sostenibilitat i Xarxa i gràcies a l’ajuda de l’Ajuntament estem repartint embolcalls reutilitzables per aconseguir reduir residus. Aquest és un dels 5 objectius que ens proposem assolir aquest any.

Els alumnes han fet un estudi de la situació de partida i no estem gens orgullosos dels resultats. Els podeu consultar fent clic aquí. En verd, veureu la proporció d’alumnes que utilitzen embolcalls reutilitzables.

És per això que demanem la implicació dels alumnes i famílies per canviar els hàbits que tenim i embolicar els esmorzars de manera sostenible. És un gest fàcil, còmode i amb resultats molt visibles: menys residus.

L’ús diari del Boc’n’Roll fa reduir les emissions de diòxid de carboni, per tant utilitzant-lo, ajudem a aturar el canvi climàtic. Boc’n’Roll ha ajudat a evitar 1.450 tones d’alumini o 240.000 km lineals, el que equival a donar 6 vegades la volta al món!

Farem estadística per veure com reduïm els residus i com aconseguim el nostre objectiu. Moltíssimes gràcies per fer-lo possible!​