Expliquem el projecte de l’hort a primària

Durant tota la setmana, diferents alumnes del Vegetable garden projecte han anat a les classes de primària a presentar-los l’hort i el compostatge que estan duent a terme. Els han explicat què hi han plantat i com ajudar-nos a mantenir-lo.
En el següent enllaç podeu veure la presentació que han utilitzat: el nostre hort.

A més de l’hort, també han explicat com fem compostatge de matèria orgànica, demanant-los molt especialment que no llencin res a les compostadores, ja que cal tenir molt control de la matèria orgànica que s’hi diposita. Els alumnes de secundària han demanat als de primària que els ajudin a recollir fulles. Les han de deixar al costat de les compostadores, ja que amb la matèries orgànica s’hi han d’afegir fulles.

Els alumnes de primàries han estat molt atents i han fet preguntes molt interessants!