Ens visita l’artista Jaume Cases

Dins el programa Els artistes a les escoles, aquest matí hem tingut la sort que ens hagi visitat l’artista Jaume Cases. Ens ha explicat la seva formació i, a grans trets, els projectes on ha participat i els que encara té entre mans.

Ens ha portat alguns models de les seves obres i hem pogut veure’n fotografies, especialment de la seva obra a la Sagrada Família.

El dilluns 29 de febrer tornarà al centre i aquest cop, els alumnes faran un taller on aplicaran algunes de les tècniques que ens ensenyarà. Cada alumne acabarà modelant la seva pròpia peça. Ja us n’informarem.

Jaume_Cases_2_SiX