Els artistes a les escoles

El dilluns passat els alumnes de primer i segon d’ESO van assistir a la xerrada que el nostre institut va organitzar al Casal d’Avis del nostre poble. La finalitat era donar inici al projecte Els artistes a les escoles impulsat per Mila Torres (directora de l’escola Onze de Setembre) i participar en el concurs de Neuroart organitzat per la UB i l’Institut de Neurociències de Barcelona.

La xerrada, conduïda per l’artista local Jordi Alba, va apropar els nostres joves cap a un discurs interdisciplinari entre l’art i la ciència amb l’objectiu de treballar amb les representacions artístiques del sistema nerviós, la seva estructura, funcions i plasticitat.
En acabar es va fer una activitat lúdico-educativa on els alumnes van poder gaudir mitjançant l’experiència d’algunes de les propietats visuals i funcionals del sistema nerviós.