Els alumnes de 1r fan un happening

Els alumnes de 1r van irrompre a les aules, el gimnàs, consergeria i la mateixa direcció amb un happening sobre el tema de la inclusió. Tothom a les aules es va quedar sorprès mentre ells repartien galetes, que els estudiants de cuina van preparar per a l’ocasió, i anunciaven que eren galetes que contenien els valors de l’alegria, la col·laboració, l’acceptació o l’amor.

Paraules amb les quals ells definien el concepte d’inclusió, treballat a la campanya de valors del centre durant el segon quadrimestre.

happening_SiX_2