Diversos artistes ens assessoren al projecte artísticosocial

El projecte artísticosocial de 2n d’ESO segueix a bon ritme. Els alumnes ja estan fent les seves propostes per acabar fent el mural. Hem tingut la sort de rebre dos artistes que ens han donat un cop de mà. L’artista local Samuel Moraño que ha vingut alguns dies per fer un seguiment de la tasca dels alumnes i en Werens, que va venir un dia per explicar-nos la seva experiència i ens va pintar un grafit.

Des d’aquí els volem agrair als dos la seva tasca, que ha estat molt engrescadora i ha aportat moltes idees als nostres alumnes.

En el següent vídeo, podeu veure un vídeo amb en Werens pintant un grafit al centre.

screenshot-2016-10-04-at-13-52-51