Comencem específicament l’orientació pels alumnes de 3r

La Vivian Oliver, tècnica de l’ajuntament, ha vingut al centre per fer la xerrada Desprès de l’ESO, què? A partir d’aquí, al centre continuarem fent orientació acadèmica i professional, ja que aquesta orientació és un procés continuat que acompanya a les persones durant tota la vida.

Hi ha uns moments concrets que s’accentua la seva necessitat i un d’aquests és quan l’alumne ha de decidir el seu itinerari formatiu. Els alumnes de 3r es troben en un d’aquests moments, ja que a final de curs hauran de triar les optatives que volen cursar a 4t, que marquen el seu itinerari formatiu.

L’orientació del centre i els seus tutors els acompanyarem en aquest procés d’autoconeixement i triatge en funció dels objectius professionals que volen ​assolir.