Certamen de lectura en veu alta

El passat dijous 9 de març, va tenir lloc al Casal Pere Quart la fase dels 4ts de final del XII Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta.

Desprès de setmanes de preparació i esforç entre els nostres alumnes va ser escollida Marina Rúbies com a participant principal als quarts de final del certamen i Laia Vidal com a suplent.

La trobada de 15 escoles participants del CLVA al Casal Pere Quart no van afectar a la nostra alumna que va mantenir la calma en tot moment.

Durant la seva lectura va poder transmetre a l’audiència la seva emoció, tant es així que en acabar el seu text va ser de les poques participants que va fer que el public deixes anar alguna rialla espontània.

Després que les cinc categories participant llegissin els seus texts el jurat va emetre el seu veredicte.

Malauradament, la nostra participant no va passar a la següent fase del concurs.

Tot i així estem convençuts i convençudes que el proper any tenim moltes possibilitats!