Celebració de Sant Jordi

Avui hem celebrat Sant Jordi. Després de dues hores de classe normal, hem anat a escoltar a un poeta, el Sr. Manuel Gómez, avi d’un alumne nostre. Des d’aquí el nostre agraïment.

Després, intercanvi de llibres. Els alumnes havien portat llibres que tenien a casa i els han intercanviat. Després del pati, el moment dels nervis amb el lliurament dels premis del I concurs artístic. En aquesta primera edició hi ha hagut molta participació i un nivell molt alt. A l’inici d’aquest article podeu veure els guanyadors amb els seus diplomes.

Per acabar la celebració hem fet quatre tallers:

• Taller de dansa: hem tingut la sort de poder comptar amb en Jordi Rubio, director de l’esbart dansaire de Rubí, que ens ha ensenyat unes quantes danses. Des d’aquí li agraïm la seva gran disposició i la seva feina.
  • Taller de bitlles catalanes: gràcies a l’empresa Marinva i a l’Ajuntament hem pogut tenir dos jocs de bitlles catalanes. Els alumnes han après en què consisteix aquest joc català i l’han practicat.
  • Taller de cuina: no podia faltar. Aquest cop, però, eren alumnes que no fan l’optativa els que hi han pogut participar. Han fet unes galetes boníssimes.
  • Taller de punts de llibre: el darrer taller, però no menys important, ha estat de creació de punts de llibre.

Hem tingut la sort que el temps ens ha acompanyat i ha estat tot un èxit. I reiterem les gràcies a les persones que ens han ajudat a fer un celebració reeixida. A continuació podeu veure una fotografia de cada taller. Les famílies, com sempre, les podeu veure totes a la zona de famílies.

Sant_Jordi_SiX_2

Sant_Jordi_SiX_3