Arribem a l’equador dels projectes trimestrals!

Aquests dies les aules s’han transformat en petits teatres per acollir les diferents propostes de projectes trimestrals. Els alumnes ja han fet recerca i ara estan posant en pràctica moltes de les seves habilitats per sorprendre’ns el dia de l’espectacle final a can Barra.

Que comenci l’espectacle!

Els alumnes de 1r d’ESO van perfilant l’espectacle que faran davant les famílies el dimarts de la setmana vinent. Després de l’arrencada del projecte, entre ahir i avui han hagut de pensar i concretar com volen que sigui la seva representació dalt de l’escenari: si volen posar música i cantar, o bé actuar, o qui sap si potser algun grup recitarà un poema… Aquestes i altres qüestions els ajuden a definir el seu guió. El denominador comú, però, és que el seu espectacle ha de girar al voltant de l’hivern.

Paral·lelament al desenvolupament del guió, han fet una activitat relacionada amb el cartell publicitari per a difondre el nostre espectacle. Entre totes les propostes, vam votar la portada guanyadora. Aquí us la deixem.

Cançó improvisada!

A segon, hem caminat fins la plaça de la glosa i hem viscut unes quartetes improvisades per honorar el lloc. Ha estat un moment molt emotiu. El Martí, després, ens ha repassat millor les tonades al compàs de l’acordió i hem seguit practicant per guanyar confiança i agilitat glosant.

Som màgics!

Els alumnes de 3r són els que menys temps tenen per assajar, ja que el seu espectacle el fan dilluns a la tarda. Tot i això, amb l’assessorament de dos mags professionals, ja han perfilat els trucs que ens faran i com els presentaran. Han tingut temps de fer el muntatge i d’assajar una estona. Aquest cap de setmana caldrà practicar diversos cops per anar segurs i superar els nervis en l’espectacle final.