Arranquem els darrers projectes d’àmbit del curs

Aquest matí, els alumnes han començat el darrer projecte d’àmbit del curs. Els alumnes de 1r han començat el projecte d’àmbit lingüístic, els de 2n el projecte d’àmbit cientificotecnològic i els de 3r el projecte d’àmbit  artísticosocial.

Hi havia una vegada…

… un nou projecte de l’àmbit lingüístic! Avui els alumnes de 1r d’ESO han començat l’últim projecte del curs de l’àmbit lingüístic anomenat Hi havia una vegada… En aquesta ocasió s’endinsaran en el món de la faula i hauran de crear la seva pròpia història amb la tècnica de l’stop-motion. Al llarg d’aquests dies, doncs, coneixeran què és això de la moralina, reflexionaran amb faules d’arreu del món i hauran d’inspirar-se per a escriure la seva pròpia creació, així com es formaran en la tècnica audiovisual amb la que hauran de fer el seu producte.

Un plaer amb molta química

Els de segon avui han conegut el repte que hauran d’aconseguir: aplicant coneixements de química, hauran de fer un vídeo on elaborin una recepta exclusiva amb xocolata. Pastís, batut, crema o coulant de xocolata entre d’altres propostes. Però no n’hi ha prou en seguir la recepta, els caldran dues coses més: hauran d’innovar la recepta per fer-la exclusiva i, a més, hauran d’explicar quines propietats i quins canvis químics entren en joc en l’elaboració.

DANSiX

El projecte DANSIX submergirà els alumnes al món de la dansa, però amb algunes peculiaritats. Es pot fer dansa amb elements esportius? Aquest és el seu repte: crear la seva pròpia coreografia musical utilitzant elements de percussió alternatius i esportius. Avui ja han començat la recerca, amb la visita d’un expert que els ha fet moure’s i fer percussió amb pilotes de bàsquet!