Aprenem a fer debats

Un dels nostres objectius és aconseguir que els nostres alumnes siguin persones crítiques i que saben analitzar la societat actual. És per això que saber argumentar i debatre és una peça fonamental.

En aquest sentit, la setmana passada es va realitzar un debat a l’hora de tutoria. Aquest cop el tema era l’ús de les xarxes socials. Abans del debat els alumnes havien preparat els seus arguments, tant a favor com en contra. I durant el debat els delegats i delegades van fer de moderadors. Qui va ser més convincent?

debat_2_SiX