Acabem els primers projectes d’àmbit

Aquesta setmana hem acabat els primer projectes d’àmbit del curs. Els alumnes de primer hab acabat En òrbita, els de segon SiX Art i els de tercer SiX TN.

En tots tres casos han estat poc més de dues setmanes de treball molt intens. Ens ha calgut treballar en grup, consensuar idees, buscar informació, preparar materials… En el cas dels de primer, a més, han hagut de construir maquetes per fer un vídeo, en el cas de segon pintar un mural a les parets del centre i en el cas de tercer escriure notícies i gravar-se mentre les explicaven.

En la darrera sessió de tots els projectes hem fet l’avaluació. Primer hem reflexionat sobre com ha estat això de fer el projecte. Pels alumnes de 1r era el seu primer projecte. Després els alumnes s’han coavaluat com a grup. Finalment ha arribat el moment més esperat: veure els productes finals! Els alumnes de primer han vist els vídeos que han creat per explicar els fenòmens que produeixen les òrbites de la Terra, la lluna i el Sol. Els de segon, han vist els murals que ells mateixos han dissenyat i pintat. I els de tercer, han vist el telenotícies que han fet unint les notícies de cada grup.

Volem felicitar els alumnes perquè, malgrat tot, han sabut superar molts obstacles i sorprendre’ns amb la seva feina.

A continuació us adjuntem unes quantes mostres dels productes finals.

En òrbita

SiX Art