A 3r, creem aplicacions mòbils

Seguint el desenvolupament de la competència digital dels nostres alumnes, els de 3r han començat a programar aplicacions per a telèfons mòbils.

A 1r, els alumnes s’introdueixen en el món de la programació a través de l’Scratch. De forma senzilla entenen els fonaments del pensament computacional i creen els seus jocs.

A 2n, afegim elements exteriors a l’ordinador i ens submergim en el món de la robòtica a través de les plaques Arduino i dels programa Snap4Arduino. Els alumnes fan petites creacions robòtiques.

A 3r, apliquen el que han après a 1r i 2n a diferents projectes i matèries. A més, els introduïm en el món de la programació d’aplicacions mòbils a través de l’Appinventor.

Tot plegat fa que els alumnes puguin entendre molt millor la tecnologia que ens envolti i, per tant, entenguin les potencialitats actuals i futures.

dav