Primer dia del curs 2016-2017

Amb una mica de nervis però amb moltes ganes, avui hem rebut la segona promoció d’alumnes al nostre institut. Després de la benvinguda de la directora, els tutors han explicat totes les novetats del curs i després del pati els alumnes de primer han fet uns tallers per començar l’ESO “amb bon peu”: han deixat la seva empremta al mural, s’han fet la fotografia oficial, han plantat la llavor que germinarà com a futurs alumnes i han compartit jocs de cohesió al pati. Finalment han arribat els esperats chromebooks i, per acabar, hem fet una dinàmica de grup abans de marxar. Els nois i noies diuen que els ha passat el matí volant, i això és un bon pronòstic!
Pel que fa als alumnes de segon, hem iniciat les classes ordinàries després del primer pati, que tenim molta feina per endavant i no val a badar. Tots tenien un aspecte esplèndid i feien gala del títol de grans del centre.

Benvinguts i endavant amb els projectes d’enguany!

eso1