2n concurs de pintxos!

Ahir, a l’optativa “Cuina sense fogons” vam fer el 2n Concurs de “pintxos”! Després d’uns dies previs en què, per parelles o individualment, els nois i les noies havien de crear una recepta d’un pintxo, va arribar el dia de posar-ho en pràctica. Els alumnes van arribar a l’aula, el professor els va donar quatre pautes d’organització, davantals posats, mans netes, estris i ingredients a punt… i a cuinar s’ha dit!

Durant aproximadament mitja hora, els alumnes van tallar tomàquet, van esmicolar tonyina, van rentar i tallar l’enciam, van preparar les llesques de pa… cada parella es va encarregar d’elaborar la seva recepta.

Un cop vam tenir els pintxos a punt, vam fer les fotografies de rigor (cada parella de cuiners amb la seva creació) i, a continuació, els vam tastar. Tots estaven molt bons!

Com que es tractava d’un concurs, abans de marxar cap a casa cadascú va votar el pintxo que més li havia agradat. La decisió no va ser gens fàcil però al final va guanyar la recepta “Pintxo d’estiu”, de la Maria i la Judit, amb un 27% dels vots. Felicitats!

Concurs_SiX_2